Hij heet Marc Sijstermans en woont midden in het dorp. En we hebben geluk: Marc zit in de marketing en in de digitale wereld!
Willen jullie dus meer tools om HalloHeuvelland in de vingers te krijgen, dan moet je bij Marc zijn.
Na een interview met Liesbeth Bloem uit Mechelen is nu Marc Sijstermans aan de beurt voor een interview.
Eerst bespreken we het nut van HalloHeuvelland: opkomen voor de belangen van het dorp. Informatie uitwisselen. Bewoners leren kennen. Gemeentelijke belangen warmhouden.
Daarom vindt Marc het ook zo’n mooi initiatief. Hij is blij met de 700ste gebruiker. Gevraagd naar de meerwaarde van de site weet Marc wel wat op te noemen….. het is méér dan Gulp en Geul, je kunt ook over HH lezen op de digitale media, en bovendien bestaat de communicatie uit twee richtingen: mensen kunnen reageren!
Heb je ideeën om de site nóg interactiever te maken?
Ja, er wordt nog te weinig hulp gevraagd of te koop aangeboden.
Bewoners zouden elkaar ook dingen kunnen uitlenen.
En wat is je ideaal?
Alle bewoners op de site natuurlijk! En voorlopig mensen nóg beter informeren over wat op ons digitale platform allemaal mogelijk is.
Margot Mol